Helt slut.
Publicerat den

För tillfället är jag helt slut. Idag har jag hjälpt syster B att flytta på förmiddagen och sedan har jag tagit hand om en viljestark bebis. Aurora är nu för tiden inne i en period då det är jättekul att klättra, krypa, klänga, hoppa och leka med sådant som man inte får leka med. Allt detta samtidigt som hon hela tiden ska ha koll på vart jag är. Standard är att jag får gå på toa med dörren öppen. (Hur det ska fungera när vi flyttat vet jag inte.)
 
Jag förstår att min dotter är nyfiken och vill lära sig om världen, men det är faktiskt jobbigt, riktigt jobbigt emellanåt, att vara själv med en sexmånaders bebis. Orken räcker inte riktigt till alltid.
 
Hur som, nu ska jag nog ta och unna mig ett bad faktiskt. Kommer inte ens ihåg när det hände senast..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?