Sex månader.
Publicerat den

 
 
 
Kolla på de här bilderna! Min älskade lilla tjej! Att hon har utvecklats så mycket på de här sex månaderna är helt fantastiskt och helt galet. Att tiden har gått så fort. Och tänk vilka framsteg hon har gjort. Från att ha gått från en bebis som inte ens kan lyfta på huvudet till ett barn som snart knyper fram i en rasande fart.
 
Jag gillar:
-
Att sitta i vagnen och kolla på allt som åker förbi på promenaderna. Att sitta i vagnen om den står still är inte lika kul.
- Att sitta framåtvänd i bärselen. Det börjar dock bli lite tungt för mamma då jag säkert väger närmare 8kg nu.
- Att gå på upptäcksfärd i gåstolen. Helst ska det ligga saker inom räckhåll som jag kan smaka på. 

Jag gillar inte:
- Höga och plötsliga ljud (t.ex. bakmaskinen eller skratt). Läskigt ju!
- Att bli pillad i näsan. Fortfarande hemskt.
- Ta sprutor. Aj, aj, aj!
 
Min älskade älskade dotter. Du betyder mer för mig än jag kan beskriva i ord. ♥



Sara

Sötaste!

Svar: <3
Rebecca



URL: http://saraelizabeth.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?