Morgon.
Publicerat den

                                          Att vakna upp till denna vy är inte fy skam. Eller hur?
 
Imorse vaknade Aurora vid halv sex, som vanligt, och då var det bara att stiga upp, Även om jag själv hade velat sova några timmar till.

Det som är lite roligt nu är att väckningarna har förändrats lite. Tidigare vaknade jag av en gnällande eller pratande bebis, men i morse vaknade jag av en bebis som pillade mig i ansiktet, drog mig i håret och använde min kropp som klätterställning. Blir man inte pigg av det så är man konstigt.
 
Idag har vi, som min moster så fint beskrev det, en dagen-efter-resan-dag. Då får man bara slappa. Inte mig emot. Dock ska vi ge oss iväg in till "staden" för att handla lite. Mer skoj än så blir det nog inte idag. Fine by me.
 
För övrigt så tänkte jag meddela er att det nog som mest blir ett inlägg om dagen under tiden som vi är här uppe. Mitt internet är suuupersegt och jag kommer inte orka med hela proceduren av att sitta och vänta, och väntar och vänta på att ens komma in på blogg.ses hemsida. Bara bilden ovan tog tio-femton minuter att lägga upp. Galet. Hoppas att det är okej för er.
 
Hoppas att ni får en finfin dag! Kram på er.



Sara

Hoppas ni har det jättebra under er semester :)

Svar: Tack! :)
Rebecca



URL: http://saraelizabeth.blogg.se


Cassie

Jag vill oxå vara där!. Saknar mormor, och alla!. VILL DIT, NU!

Svar: None
Rebecca



URL: http://CassieHP.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?