Har funderat.
Publicerat den

Jag har funderat idag på om jag ska ta med mig datorn på vår tripp eller om jag ska lämna den hemma. Sist vi åkte till min mormor och morfar lämnade jag ju den hemma (och jag överlevde). Då var vi uppe i ca en vecka, men denna gång ska vi vara borta i nästan två veckor. Valet och kvalet känner jag. Det som känns mest avgörande är om det finns plats i bilen till att ta med den. Tveksamt. Nu när vi ska vara borta längre tänkte vi ta med oss vagnen och den tar upp mer eller mindre hela bagaget. Krångligt det där. Min moster, som vi åker med, ska komma förbi imorgon så att vi kan testpacka bilen med vagnen för att se hur mycket plats som finns kvar. Helst skulle jag vilja få med mig gåstolen upp också, men det tror jag är omöjligt.
 
Jag får helt enkelt se imorgon om hur det kommer bli.



Fia

Ingen vänlig själ som har en resevagn att låna ut till dig då? Som har fullt liggläge och så du kan bädda i, dom tar ju knappt nån plats :) Hade lånat ut min men har inte fått hem den ännu.

Svar: Nej det har jag tyvärr inte. :/ Men det får helt enkelt gå ändå. Vi är ju tjejer så vi kan packa. ;) Finns väl inget vi inte kan, när jag tänker efter. Haha.
Rebecca



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?