Full rulle.
Publicerat den

Igår var det full rulle hela dagen. Vid halv tolv åkte vi in till "staden" och gick på marknad. En av de minsta jag varit på. Måste ändå faktiskt säga att det var väldigt mysigt. Inte mycket folk alls och vädret kunde inte ha varit bättre. Blev nästan lite för varmt då solen låg på där mitt på dagen.
 
 

När vi kom hem åkte jag och två av mina kusiner ut på en fisketur. Vet inte riktigt hur länge vi satt ute på sjön, men det var nog närmare två-tre timmar. Helt fantastiskt skönt väder var det. Och det var nästan så att fiskarna hoppade i båten. Jag fick minst femton fiskar. Ljuger inte. Tappade räkningen efter ett tag. Det roliga var även att det inte bara var jag som fick så mycket fisk utan alla tre. Helt galet. Men riktigt kul var det. :) Jo just det, sedan fick jag även upp en gren och lyckades fiska fast kroken i ankarlinan. Riktigt duktigt om ni frågar mig.

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?