Vad jag tycker om/ inte tycker om.
Publicerat den

Idag är Aurora precis sex veckor. Tänk vad fort tiden går! Utvecklas gör hon i en rasande fart och jag ser mer och mer att håller på att utvecklas till en egen person. En person med en mycket stark vilja. Men jag måste säga att det ska bli riktigt spännande att följa hennes utveckling.

Vad Aurora tycker om och inte tycker om kan vara intressant att läsa om i framtiden. Det kommer med all säkerhet ändras när hon blir äldre. Men just nu, när hon är sex veckor, är topp tre följande:
 
Vad jag gillar:
- Att åka vagn. Då somnar jag alltid.
- Att äta. Gärna så ofta det bara går.
- Bli buren i bärsjalen. Då somnar jag också.

Vad jag inte gillar:
- Bada. Då skriker jag tills jag får komma upp.
- Byta blöja. Fy farao!
- Att äta mina miniformdroppar. Då grimaseras det rejält. Blä!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?