Underbara natt!
Publicerat den

Som småbarnsförälder får man vänja sig vid att vissa nätter är bättre än andra. Efter att ha gonomlidit, ja genomlidit en av de jobbigaste nätterna natten innan denna (med bebis som var vaken tre timmar mitt i natten och som sedan vaknade vid sex), så fick jag vara med om den underbaraste natten inatt istället.

Aurora somnade vid åtta, i sin egen säng, hör och häpna! Jag somnade vid nio. Sedan vaknade hon första gången halv fem. Snacka om att jag var förvånad när jag kollade på klockan! Hon hade sovit 8,5h i sträck! Min lilla älskling måste ha varit helt slut.

Sedan var det dags för matning. Efter matningen försökte jag lägga henne för att sova i sin egen säng, men det fungerade inte. Så efter lite skrik och bök somnade hon vid sex i min famn. Även jag somnade ganska snabbt. Var riktigt mysigt att ligga med bebis i famnen och höra regnet slå mot fönstret.

Vid kvart över åtta var det dags att stiga upp. Inte mig emot! Fick ju mer än 8h sömn inatt! Underbara natt!

Hade även detta charmtroll som satt och kollade på mig när jag gjorde frukost. Mitt älskade hjärta!



Idag känner jag mig som värsta supermamman. Tänk vad lite sömn kan göra! Kunde inte alla nätter vara så här?



ida h

jag e lätt avis på dig. Någon sån natt har man då själv aldrig fått.



URL: http://www.mittliv-ungmamma.bloggplatsen.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?