Helgen.
Publicerat den

Igår var jag hemma hos Auroras morfar hela dagen. Sedan, efter ett telefonsamtal med min mormor, fick jag för mig att sova över. Tänkte att det kan vara bra att testa att sova borta med lillan, även om det nu då bara var hemma hos min pappa. Allt gick bra och lillan var riktigt duktig. Vaknade endast en gång under natten vilket kändes riktigt skönt. 

Idag var vi sedan en sväng till Västerås för att fira min pappas fästmö och fick på så sätt träffa alla mina systrar. Har varit en riktig familjehelg alltså! Kommer kanske kännas lite ensamt nu när det bara blir jag och Aurora igen, men det ska bli lite skönt också får jag faktiskt säga. Åter till vardagen med hjärtat.

Det var lite om min helg. Riktigt trevligt har jag haft det!

Lite bilder som fotades i helgen. Först hjärtat och sedan bilder från en promenad med syster C.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?