Fika.
Publicerat den

Idag var jag och Aurora och fikade med några av girlsen från grundskoleklassen. Riktigt trevligt var det! Tråkigt att det blev ett så stort manfall dock. Riktigt tråkigt. Men, men.. vi som kom hade det trevligt i alla fall!

Det som är så skönt med gamla klasskompisar är att det aldrig blir stelt. Spelar ingen roll hur lång tid det går mellan träffarna. Man hittar alltid något att prata om.

Aurora var relativt snäll under fikan. Snällare än hon brukar vara, så jag är nöjd. Mot slutet blev hon gnälligare och gnälligare, men det berodde bara på att hon var trött. Trött bebis = gnällig bebis. Så fort jag lade ner henne i vagnen när vi skulle gå hem så slocknade hon.

Nedan är några bilder från fikan.










Sara

Ser ut som jag har välrdens största näsborrar och att jag trycker ner flaskan i hennes mun...

Annars fina bilder :)



URL: http://saraelizabeth.blogg.se/


Rebecca

Nejdå! Det tycker jag inte. Bilden är kanske tagen i en lite konstig vinkel bara.Hon åt ju bra så det var nog ingen fara! ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?