En typisk natt.
Publicerat den

En typisk natt med liten bebis ser för mig ut som följer:

19-20.00 Matar lillan med flaskan. Hon ammar sedan till söms.

00.30 Aurora vaknar för första målet mat. Är vaken ca. en timme. Har jag tur somnar hon snabbare. Ammar till söms.

03.00 Aurora vaknar för andra målet mat. Nu brukar det vara svårare för henne att somna om. Brukar få en massa söta flirtiga leenden. Jag är dödstrött, men lillan är pigg. Dags att byta blöja. Ammar. Efter ca. en och en halv, två timmar somnar hon om.

07.00 Bebis är hungrig igen. Dags att gå upp mamma!

Ser ni någon gång någon som ser ut som en levande zombie, så kan det vara jag. Haha! Ne, det är inte såå farligt, men jobbigt är det. Allt beror på hur mycket lillan strular vid insomningarna och matningarna. Fungerar det bra en natt känner jag att jag faktiskt kan vara utvilad och pigg. Tro det eller ej.

Den här natten har varit intesåbra vilket betyder att jag är rejält trött. Ska iväg och besöka Auroras farfar och gammelfarfar idag så det finns ingen chans för mig att sova på dagen när Aurora sover. För att se det positiva i saken så kommer jag garanterat att somna snabbt ikväll istället.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?