Första lunchen.
Publicerat den

Idag stannade vi så pass länge att vi åt lunch på dagis. Det fungerade bra. Till lunch var det köttbullar och makaroner. Perfekt mat för Aurora att äta själv. Idag var lillan dessutom riktigt framåt när vi kom till dagis. Hon gick genast ifrån mig så fort jag satte ner henne. Vi var även med på samlingen där man dansade och sjöng. Fast detta var Aurora mer skeptisk till och satt i mitt knä istället för att fara omkring som de andra barnen.

Imorgon är det första ensamma tiden på dagis. Det ska bli intressant. Får se hur det går. Jag får erkänna att jag är lite nervös inför hur det kommer kännas att lämna Aurora och gå därifrån. Jag vet ju att hon kommer att ha det bra, men samtidigt kommer det nog att vara jobbigt och skära lite i hjärtat. Önska oss lycka till!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?