Time to get crackin' with packin'.
Publicerat den

För tillfället ser lägenheten ut som ett bombnedslag då jag började packa ordentligt idag. Jag frågade N (killen jag träffar) om vart man ska börja packa. Jag fick svaret att man helt enkelt bara får börja någonstans. Bra svar. Nu kan jag inte skjuta på det längre. Två och en halv vecka kvar. Crazy!
 
Jag har nu som sagt börjat packa. På tre ställen. Samtidigt. Det är helt enkelt så jag packar. Ordning finns i kaoset. Faktiskt. Även om man inte skulle kunna tro det. Aurora far runt i gåstolen och spanar in allt innehåll i lådorna. Är säkert intressant för henne då det nu finns mycket som man kan undersöka. ;)
 
Ska försöka skriva några fler inlägg idag. Med lite bilder. Det var det alldeles för länge sedan jag lade in det här.
 
Ha det bra så länge!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?