Nu var det klippt.
Publicerat den

Jag har funderat ett tag nu på att klippa Aurora. Hon har haft världens kaluffs mitt på huvudet och en väldigt lång lugg, så lång att den gick ner i ögonen på henne. Därför tog jag tag i saken nu på morgonen. Klipp, klipp sade det. Blev kanske inte så superbra, men det växer ut igen. Är ju även ovan vid att se hjärtat med kort hår. Höll på att skratta ihjäl mig när jag hade tagit första saxtaget. Aurora undrade nog vad jag höll på med som var så roligt. Gullehjärtat.

Samtidigt passade jag på att sätta in det hår som klipptes av i boken om Mitt första år. Det var även en av anledningarna till att jag klippte henne. Jag måste ju komma ihåg att fylla boken med en massa information och bilder, som ger henne glädje senare i livet.               
 
                                                                              Nyklippt Aurora.
 
                                                                                Locken.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?