Nu ni!
Publicerat den

 
Ser ni vad jag ser! EN månad kvar. The countdown has begun!



Maria

Hej! Läste förut att du var på loppIs o tänkte att du kanske kan ge tips! Jag o min sambo tänkte försöka sälja av oss lite grejer men har ingen aning om VART eller NÄR det är bäst? Hjälp? :)

Svar: Hej! Ja loppisar är typ bäst! ;) De loppisar som jag har skrivit om här på bloggen är barnloppisar. Men jag antar att det inte är det du är ute efter? Den "normala" loppis som jag kommer att tänka på är Parkenloppan. Vet dock inte om de håller den längre. Var en massa snack om att Parken Zoo inte tjänade på att hålla loppisen och därför skulle de sluta. Riktigt tråkigt tycker jag.
Annars tycker jag att det borde stå om kommande loppisar i Eskilstuna kuriren. Så det är väl mitt tips till dig. Att kolla där. Någonstans borde man ju annonsera tycker jag. :)

Tack för kommentaren och lycka till med loppisletandet!
Kram
Rebecca



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?