Blocket-kap.
Publicerat den

Ibland har man en väldig tur. Jag gjorde ett riktigt kap igår på blocket. En längre tid nu har jag funderat på att köpa en sittvagn till Aurora. En lite smidigare vagn än den Brio-vagn jag lånat. Igår hittade jag alltså en vagn på blocket. 200kr skulle mannen ha för den. Galet billigt. Knappt använd var den heller. Däcken såg helt nya ut. Vagnen var kanske inte precis så liten som jag hade tänkt mig, men den var mindre och väger mindre. Vilket var huvudsaken. Märket var Betini Chariot. Märket har jag aldrig hört talas om, men det gör ju inte vagnen sämre för det. Nöjd mamma.
 
Måste säga att det även var riktigt kul att se N testköra och undersöka vagnen innan jag bestämde mig för att köpa den. Så kul att se att han verkligen är engagerad och intresserad av allt som gäller Aurora. Då blir jag ännu gladare i mammahjärtat.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?