Bilder från Skåne-resan.
Publicerat den


Jag och Aurora vid Svaneholms slott.
 

Svaneholmssjön.
 

Aurora fick testa på att gunga för första gången.
 

Myskankan Elvis härjade på gården vid huset där vi bodde. (Måste vara den fualste anka jag någonsin sett.)
N som fotograf.
 

Stockrosor såg vi lite var stans. Helt klart en blomma som jag ska ha om jag någon gång flyttar till ett eget hus.
 
Turning torso.
 
En liten gladskit. (Förresten, kan ni se det lilla risgrynet?)
 
Jag och N.
 
 I Malmö. 
 
Solnedgång och Öresundsbron. 
 
Ales stenar.
 
Stenlämningen.
 
Utsikten vid Ales stenar.
 
Sandhjärta.
 
Jag och N.
 
Dessa får kan definitivt inte klaga på utsikten.
 
Och så sist en bild på en glad Aurora som jag tror hade en lika bra resa som jag och N.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?