Tre månader.
Publicerat den

Nu har Aurora blivit hela tre månader. Tänk att tiden går så fort!

Här är en lista på vad lillan tycker om/ inte tycker om just nu. Listan har ändrats lite om man jämför med den förra och man kan verkligen se att hon utvecklats.

Jag gillar:
-
Att bli hållen så att jag står upp. Man ser ju så mycket bättre och roligare saker då.
- När man pratar med mig och ler. Då ler jag tillbaka och charmar alla i rummet.
-
Att äta. Just nu äter jag med 1,5-2 hs mellanrum. Mat är mums!

Jag gillar inte:
- Att ligga på mage. Det tristaste som finns!
- Höga ljud. Då hoppas jag högt och blir oftast ledsen.
- Att suga rent näsan. Då blir det skrikfest.

Jag tycker att det är väldigt intressant att jag nu börjar se mer och mer av Auroras personlighet och vem hon verkligen är. Hon är inte längre bara en bebis som ligger och ler utan hon håller på att utvecklas till en egen person med en egen vilja.

Här är en bild på Aurora då hon var exakt tre månader gammal (fotad uppe hos gammelmorfar/mormor på gammelmorfars 75-årsdag).



Den vackraste! Mitt älskade hjärta.



Monika

men vilken trevlig blogg du har och vilka fina bilder :-).Lilltösen är ju för bedårande söt <3. kommer att titta in flera ggr ;-) Kram



URL:


Katarina

Vad fin hon är i sitt rosa hårband!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?