Klurig fråga.
Publicerat den



Håller på och fyller i Min första gästbok till Aurora. (Tackar så jättemycket för tipset Fia!) Denna fylla-i-bok handlar om att man som vuxen ska fylla i fakta och värdefulla tips till sitt barn. Jag har nu hållit på i två dagar med denna bok bara för att fylla i mina rutor, som inte alls är jättemånga. Jag vill att svaren ska vara genomtänkta.

Hur som helst så har jag nu bara en fråga kvar och jag har fastnat. Har ingen aning om vad jag ska skriva. Det jag behöver komma på är helt enkelt, En bok värd att läsa. Ja just det.. det står helt stilla. Tips? Hjärnan går på högvarv, men jag kommer på nada.

Denna bok ska jag förresten också skicka runt på dopet så att gästerna får fylla i till Aurora. En rolig grej. Hoppas att det kommer uppskattas av både gäster och så självklart av Aurora när hon blir äldre.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?