30 dagar framåt.
Publicerat den

För att denna blogg ska bli ännu mer varierad tänkte jag beta av denna lista 30 dagar framåt. En rolig grej helt enkelt!

Dag 1 – Favoritserien.
Dag 2 –
Min dag.
Dag 3 -
Dagens klädval.
Dag 4 -
En låt med många minnen.
Dag 5 -
Något jag vill ha.
Dag 6 -
Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 7 -
Dåliga vanor.
Dag 8 -
Bloggfavoriter.
Dag 9 -
Favoritskor.
Dag 10 -
Bild på min handstil.
Dag 11 -
Din bästa vän.
Dag 12 -
En bild på min frukost.
Dag 13 - Så här är jag i skolan.
Dag 14 -
Det här får mig att gråta.
Dag 15 -
En person som alltid gör mig glad.
Dag 16 -
I min handväska.
Dag 17 -
Bästa resan.
Dag 18 -
Det här får mig att skratta.
Dag 19 –
Det här gör jag aldrig om.
Dag 20
– Bästa filmen.
Dag 21
– Här bor jag.
Dag 22
– 5 saker jag bli irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23
– Så här kommer jag att vara som gammal.
Dag 24
– Vad ska mina barn heta.
Dag 25
– Mitt favoritställe.
Dag 26
– Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27
– 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28
– Min profilbild på Facebook.
Dag 29
– 5 sanningar om mig.
Dag 30
– Bästa tidsfördrivet.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?